reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Šnejdárková

Martina Šnejdárková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď som ukončila vysokú školu a získala som titul z manažmentu, netušila som, že moje profesionálne smerovanie pôjde časom úplne inou cestou.Zlom nastal až vtedy, keď sme stavali dom a ja som si priam vychutnávala plánovanie, výber a finalizáciu všetkých častí stavby a zariaďovania, ktoré si vyžadovali určitý stupeň estetického zmýšľania.Mohla som naplno využiť moju, nazvime to pokojne posadnutosť pre hľadanie, kombinovanie a dolaďovanie jednotlivých prvkov interiéru.A keďže výsledok oslovil nielen mňa a moju rodinu, ale všetkých, ktorí videli náš štýl bývania, začala som pomáhať pri úprave interiéru našim známym a časom aj neznámym. A odtiaľ už bol len krôčik k profesionálnemu home stagingu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ako si tento rok poradiť s vianočnou výzdobou

Martina Šnejdárková

Ako si tento rok poradiť s vianočnou výzdobou

Advent sa pomaly blíži a mnohí z nás už začínajú myslieť na Vianoce a robiť prvé prípravy na vítanie najkrajších sviatkov v roku.

  • 26. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 109x
  • 5
Ako lepšie a rýchlejšie predať nehnuteľnosť aj na jeseň

Martina Šnejdárková

Ako lepšie a rýchlejšie predať nehnuteľnosť aj na jeseň

O tom, ako z priemerného bývania urobiť útulné a teplé hniezdočko, by sa dala napísať kniha. A keď si človek upravuje vlastný domov, má chuť tomu venovať aj dostatok času a financií.

  • 21. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 938x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu